Sunday, April 11, 2010

1 Original and 3 new Song

Thanks to iicafiaxus at twitter and also from Piapro for making Nami sing another original song!
The MP3, lyrics and ust can be download here



Lyrics :

私の涙を気やすく拭かないで、だって振られたのはあなたのせいだから
それよりギュッとでもそっとでも抱きしめて!…なんて言ってみたらあなたはなんて言うかな?

あなたの腕に触れられてもみたいけど、でもあなたではきっと私はドキドキしない…

隣の赤ちゃんをあやすように詫びないで そしてちょっと本当はホッとしてるのをごまかさないで
私の背中を屁っぴり腰で撫でないで そんな前かがみで何かを隠さないで
上から目線で胸の中を覗かないで もっと深いところで私を理解して

あなたはいつも優しくしてくれるけど、でも欲しいとか守りたいとか声に出してよ!

振られたばかりで弱ってる時に迫るのはなんか卑怯だ…なんて言い訳にのがれないで
私のうしろ髪は振られ記念に切っちゃうから、ほらつっ立ってないで私をつれ出して

涙はかわかして。

here's the english translation of the song by iicafiaxus

Don't wipe my tears so easily, because you are to blame for my heartbreak.
"You should rather hug me tight or hug me softly!" ...If I'd say that, how would you answer?
Perhaps I'd like to be touched by you, but you wouldn't be enough to excite me.
Stop saying sorry and don't try to soothe me like a baby.
I know you are relieved to hear my heartbreak.
Don't fondle me in such a half-hearted way.
What do you have in the hidden half of your heart?
Don't try to peek what I keep in my bosom.
You should understand me in a deeper place.
You are always gentle and kind, but you should tell me "I want you" or "I need you" if you really do.
"It's somewhat unfair to approach a weak girl just had a heartbreak"...? You know such an excuse won't hold.
My hair should be cut, so don't just stand there and take me out.
My tears should be dried.

I was kinda surprised that nmasao (from Pixiv and Piapro) make Nami sing 3 songs while i was away. Thank you so much for using her!

Eight Hundred original by Hatsune Miku



Dreaming Leaf original by Hatsune Miku



Choclate Magic original by Hatsune Miku




Again thank you so much for making her sing!

No comments:

Post a Comment